. plans of the day

En ledig onsdag med bildredigering i fokus.
  • Cirka 150 bilder som ska redigeras och skickas på framkallning.
  • Även två privatfotograferingar som ska småredigeras för att sedan läggas upp i webbalbum.
  • Provbilder ska även mailas iväg. 
Tre punkter som lär ta hela dagen. Ska även hinna iväg till gymmet för Cardio och mage/ben. Världens bästa Antonia fyller även år idag, så middag i Kalmar på kvällskvisten. 

Fotograferingar till helgen är på Nybro RK dressyr, Lördag. Söndagen befinner jag mig på Kalmar HSK! 

Men nu borde jag sätta igång med redigerandet så att det blir något gjort! En bild från måndagsen fotografering bjuder jag på! 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0