run bitch run

5 km, 28 min 43 sekunder, 5.36 min/km
Okej, blev löpning hehe. Drog den nya rundan i älskade svartis, 5 km och satans mycket backar. Jag som bara springer på plant underlag hela tiden fick mig en lite chock haha. Men bra gick det och stört mycket blodsmak och illamående när jag var klar, gutt att återhämtningen numera är grym så 2 minuter senare mådde jag fantastiskt igen. 

Tråkigt nog så verkar inte min gps i mobilen var helt hundra eller är det Run Star programmet som strular. stod 4,5 km, men rundan är ju uppmätt så mobilen det är fel på haha! Tur att med lite enkel matematik kan man räkna ut den rätta hastigheten. Nu är även en blåbärssmoothie drucken och nu väntar en härlig dusch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0