waddappp daaaauuuwwwghhh

hej. allt. jag. har. gjort. mina. sista. skolarbeten. på. gymnasiet. någonsin. wey.

Onsdag: Grillning + utgång, vallen om man kommer in
torsdag: jobb, över till öland för att sola och grilla, klubbträff?
fredag:Hässleholm + SIESTAFESTIVALEN!!!
lördag: komma hem, grillning och bus med TE08
Söndag: Jobba, tävlingar, volleybollfesten
Måndag: Tävlingar, tältfesten
Tisdag: någon fest ??
Onsdag: Fest och utgång
Torsdag: borde kanske vila upp mig lite...
Fredag: STUUUUUUUUUUUDENTEN :D :D :D :D :D :D
lör/sön: UTOMLANDS :D

yeeeeyyyyyyyy 1,5 vecka kvar. jag är fett med taggad


Kommentarer
Postat av: Glennmarlin

Very interesting site. Lots of good information.

2011-09-20 @ 08:57:19
URL: http://glennmarlin.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0